tirsdag 6. desember 2011

Bygge gulv

I det siste har vi i Team Kenya drivi å pussa opp daghjemmet for barn som vi jobber på i Mathare. Når vi kom hit tråkka ungene bare rundt på et hullete golvbelegg som lå rett på jorda, derfor har vi lagt ett nytt golv for dem. I tillegg har vi mala veggene på nytt(som forresten ble malt av Nordmenn fra Hald for ett par år siden. Men så reiv de ned veggene når daghjemmet blei flytta og dermed ble blant annet Jesus plassert sidelengs.) 

I denne anledningen har jeg også laga en film. 
Ikke spør meg om hvordan filmen ble til.. ..alt jeg vet er at jeg intet vet..

EnjoY 

8 kommentarer:

  1. Hei Ola :) !
    Jeg har finni ut at du har blogg! og den er jo faktisk utrolig morsom, og bra!, bra video forresten, hehe :)
    Men, jeg ser at du trives godt der nede og det er jo kjempe bra! :) Vi savner deg her hjemme og da :)
    Forresten! jeg har skype, hadde vært kult å skype med deg fra Afrika :)
    Håper du forsatt får en kjempe bra tur videre og at du får mye ut av turen :)
    God Bless, Klem Maren (Buodd):)

    SvarSlett
  2. og forresten, nå har jeg sliti lenge for å få kommentert her.. det var vanskelig, men jeg klarte det til slutt :) hehe... måtte lage egen bloggkonto å greier.. men kan hende jeg har misfortått hvordan man kommenterer..

    SvarSlett
  3. Hei Maren!
    Hyggelig å høre fra deg! Det er ikke så lett å få til å kommentere nei, hehe.. Men nå kan jo du og lage blogg, det er jo positivt;-)
    Det hadde vært gøy å skype ja. E-mailen min er olahellenes@gmail.com vi kan jo avtale et tidspunkt der..

    Ha en fantastisk advent videre! Vi snakkas...

    SvarSlett
  4. Kan du være så snill og ta med en av de ungene hjem til meg?

    SvarSlett
  5. Jeg skal prøve... Sikkert ikke noe problem, så lenge jeg tar med meg mel. Hvis melet er reint får jeg sikkert med meg ungene i en annen pose..

    God Jul!

    SvarSlett
  6. Hei Ola!
    Blir fenalåret erstattet med froskelår denne jula?

    Utrolig bra blogg du har laget deg! Artig å følge med deg :-) Nå er jeg endelig ferdig med eksamene for i år så da har jeg jo litt tid til å kommentere her og slikt!

    Godt å se at du har det kjekt og trives!
    Ha en god og varm julehøydtid!

    SvarSlett
  7. Juleklem og hilsen fra Eivind (Anes Eivind) ;-)
    (gikk kanskje ikke så tydelig fram av "brukernavnet"...)

    SvarSlett
  8. Hei Eivind!
    Stor juleklem til deg og! Det blir froskelår ja... Kos dere ekstremt mye i Moi(eller på)! Håper eksamnene gikk godt. Jeg gleder meg til massasje til sommer'n:D

    Hilsen Ola!

    SvarSlett